Speciální učebny
Preciznost
Efektivita
Rychlost
Spolehlivost
Ochota
…jsou pro nás základní hodnoty a
zároveň kritéria odlišující naši
společnost od konkurence.
Ing. Ivo Staněk, MBA
ředitel společnosti
Zajistíme zařízení do speciálních tříd škol
Jak základní, tak i střední, vyšší a vysoké školy mají za úkol studenta co nejlépe připravit na jeho budoucí povolání. To by ale v žádném případě nebylo možné bez kvalitní speciální učebny, která poskytuje žákovi, alespoň základní kontakt s praxí a realitou jeho oboru. Znalosti nabyté za školní léta často z velké části zapomínáme, ale zkušenosti a zážitky z laboratorních prací, pokusů a našeho prvního bádacího úsilí nám většinou zůstanou v paměti na dlouhá léta. A aby tyto vzpomínky byly navíc doplněny pocitem, že veškeré pomůcky jsou naprosto dostupné, vždy maximálně k dispozici, bezpečné a v prostředí lahodícímu oku, nabízíme Vám vybavení chemických, fyzikálních, počítačových, jazykových učeben a cvičné kuchyně.
Naši partneři Vám rádi poskytnou dostatek informací, abyste si mohli sami určit konkrétní požadavky, které my pak s radostí proměníme ve skutečnost.
- provádíme také vybavení učeben dle přání našich zákazníků
- po návštěvě technika je také možný návrh na míru
- provádíme vybavení pro učebny: počítačové, fyzikální, chemické, jazykové, biologické, pracovní
Inspiraci pro Vaše speciální učebny najdete v naší fotogalerii.
Zadáte-li si na Wikipedii definici laboratoře, vyskočí na Vás následující věta: „Laboratoř, zastarale laboratórium, slangově laborka či labina, je specializované pracoviště či pracovna (sál, hala, místnost či jejich soustava) určené pro odborné pokusy, vědecký výzkum, technický vývoj, expertní rozbory a posudky, specializovanou diagnostiku, zkušební testy, školní výuku v dlouhé řadě oborů lidské činnosti, zvláště pak v oborech technických a přírodovědných.“ Máte-li nyní pocit, že laboratoř je cosi hrozného, děsivě složitého a naprosto neproveditelného, je to zcela oprávněný dojem. Fyzikální i chemické učebny vyžadují při své realizaci skutečně zvláštní znalosti a kladou na vedení přestavby poměrně vysoké nároky. Nejsou však neproveditelné. Stačí jen mít po ruce pár odborníků, kteří své práci rozumí a starosti můžete hodit za hlavu. Několika takovými velice ochotnými odborníky disponuje i naše firma a rádi Vám s řešením Vaší laboratoře pomůžeme.
Už v 80. letech 20. století se ve výuce začínají používat počítače. Jejich rozmach však přichází až v 90. letech, kdy se také začínají propojovat do počítačových sítí a žáci tak mohou poprvé sdílet různé technické prostředky a především internetové připojení. Jak všichni jistě víme, snadný přístup k informacím z celého světa je v dnešní době téměř nesmazatelná potřeba každého z nás a my se Vám proto snažíme pomoci, při jeho realizaci.
Než se rozhodnete na Vaší škole zrenovovat počítačovou učebnu, měli byste se důkladně zamyslet nad jejím účelem. Respektive jaké předměty se v ní budou vyučovat. Chceme-li zřídit místnost pro výuku informatiky, měli bychom dbát především na uspokojivou výkonnost počítačů a dostačující softwarové vybavení. Víme-li, že nám učebna poslouží i pro výuku cizích jazyků, nesmíme zapomenout na multimediální vybavení: sluchátka, mikrofony, reproduktory a potřebné výukové programy. Dnes už by samozřejmostí každé takovéto učebny měl být projektor, který žákům usnadní pochopení postupu práce.
Další Vaše rozhodnutí by se mělo týkat uspořádání lavic v učebně. Velmi často jsou lavice seřazeny do písmene U a katedra je pak dle možností vpředu nebo vzadu. Obě možnosti mají své klady i zápory. Je-li učitel vpředu, vidí sice všichni žáci na učitele, ale učitel nemůže mít z žádného místa kontrolu nad prací všech svých studentů a obráceně. Proto se často za ideální jeví klasické uspořádání v řadách, ale i zde často žáci ze zadních lavic špatně dohlédnou na tabuli či projektor. Výběr tedy musí vždy korespondovat se specifickými možnostmi a potřebami dané místnosti.
Cizí jazyky dnes vládnou světu. Ačkoli si to mnozí z nás nechtějí stále ještě přiznat, žádný mladý člověk se dnes neobejde bez znalosti minimálně jednoho světového jazyka, většinou angličtiny. Ve skutečnosti už tato dovednost není ani výhodou, nýbrž spíše podmínkou dobrého uplatnění. Výhoda pak spočívá pouze v množství a kvalitě dalších jazykových schopností. Ve školách se proto na jejich výuku klade čím dál větší důraz. Cizí jazyk však není jen o gramatice, slovíčkách a slovních spojeních. Je především o schopnosti rozumět a mluvit. Můžete znát nazpaměť celý slovník, ale pokud Vás někdo nedonutil ve Vašich začátcích snažit se komunikovat, je vám to téměř k ničemu.
Naše společnost si právě toto uvědomuje a nabízí realizaci velice kvalitních, účelných a standardně i nadstandardně vybavených jazykových učeben, ve kterých žáci i studenti mohou rozvíjet ty nejzákladnější jazykové dovednosti – poslech a mluvení.
Vaření je umění. Ačkoli se to nezdá, každý, kdo se o něco podobného někdy pokusil, nám musí dát za pravdu. I nám se při prvním přečtení receptu zdálo, že na tom vlastně nejde nic zkazit, ale výsledek se ani zdaleka nepodobal tomu na obrázku. O chuti raději nemluvě. Do dneška mnozí z nás nemohou pochopit, jak to, že babiččiny řízky jsou stále o tolik lepší, ačkoli už mnohokrát stáli u jejich zrodu přímo u umělkyně a jsou si naprosto jistí, že nedělají nic jinak. Z toho plyne, že k získání dovednosti vaření nám nestačí jen číst příručky, studovat recepty a z dálky koukat na kuchaře, ale musíme to zkusit sami za sebe.
Tudíž se specializovaná učiliště rozhodně nemohou obejít bez kvalitně a moderně zařízené cvičné kuchyně. A protože i při jejich realizaci musí být dodržena určitá pravidla, stejně jako u kuchyně v bytě, jsme tu pro Vás, abychom Vám poradili.
Když někomu přejete k svátku či narozeninám, jistě nezapomínáte dodat: „… a HLAVNĚ to zdraví!“ Určitě s námi budete souhlasit, že zdraví je to nejdůležitější, co máme. Bez něj se všechno štěstí, peníze, společenské postavení mění vniveč. Z tohoto důvodu je práce doktorů, sester a pomocného zdravotnického personálu extrémně důležitá, záslužná a zároveň zodpovědná. Jelikož je v sázce lidské zdraví a život, každá chyba může mít nedozírné následky. Z tohoto důvodu je třeba dbát na kvalitní vzdělávání zdravotnického personálu, k čemuž bezpochyby přispějí odborné učebny, které Vám pomůžeme vybavit funkčním nábytkem a dalšími pomůckami.